תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM 2019 – International Mediterranean Tourism Market – תתקיים השנה בימים 12-13 בפברואר בגני התערוכה בתל אביב.

אתם מוזמנים לבקר בדוכן הפולני – דוכן מס' 135 בו יתארחו נציגי האזורים השונים בפולין : מלופולסקה, קרקוב, אזור האגמים של ורמיה ומזוריה, אזור פודלסיה ועוד

תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית IMTM – International Mediterranean Tourism Market היא האירוע השנתי הוותיק והמרכזי של תעשיית התיירות בישראל והיא נערכת בחסות משרד התיירות, התאחדות המלונות בישראל ואל-על ובשיתוף התאחדות סוכני נסיעות ותיירות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל ומנהלת עיר עולם ותיירות, עיריית תל אביב יפו.

ימי התערוכה :

יום שלישי, 12 בפברואר 2019

טקס פתיחה  |  10:00-11:00
שעות ביקור בתערוכה לקהל מקצועי  |  10:30-19:00
שעות ביקור ביריד לקהל הרחב  |  14:00-19:00

יום רביעי, 13 בפברואר 2019

שעות ביקור בתערוכה לקהל מקצועי  |  09:00-18:00
שעות ביקור ביריד לקהל הרחב  |  14:00-18:00
פירוק*  |  18:00-23:59

 

התערוכה מיועדת לכל העוסקים בענפי התיירות השונים – תיירות פנים, תיירות נכנסת וכן מדינות וגורמי תיירות מחו"ל. משתתפים בה דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים: עמותות תיירות מכל רחבי הארץ, חברות תעופה, מלונות, חברות להשכרת רכב, חברות ספנות, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים.

בשנת 2018 השתתפו בתערוכה 1,720 מציגים מ- 50 מדינות ב-402 ביתנים. במהלך יומיים ביקרו בה כ-25,500 איש, מתוכם כ-15,900 אנשי מקצוע. התערוכה היא אירוע בינלאומי המשלב ומפגיש בין התיירן הישראלי, עמיתיו ולקוחותיו מחו"ל והקהל הרחב, והיא מהווה הלכה למעשה נקודת המפגש השנתית העיקרית של ענף התיירות הישראלי.

בשנים עברו, הגיעו בשעות הבוקר אנשי המקצוע ואחה"צ הצטרף הקהל הרחב בהמוניו לחפש יעדים חדשים לחופשתו, אטרקציות, והצעות אטרקטיביות שניתן למצוא רק בתערוכה. השנה הוחלט להאריך את שעות הפתיחה לקהל המקצועי עד לסגירת השערים בערב.

שנת 2019 תהיה הפעם ה-25 ברציפות בה תתקיים התערוכה אשר מתפתחת משנה לשנה וכוללת מפגשים וכנסים מקצועיים נלווים שכבר הפכו למסורת המעודדת את הגעת הקהל המקצועי. בשעות אחה"צ מתקיימות מצגות והרצאות לקהל הרחב.

פעילות מרכזית נוספת היא התכנית לסוכנים מוזמנים (IMTM Hosted Buyers Program) במסגרתה מגיעים ליריד כ-100 מחליטנים מרחבי העולם, המשווקים את ישראל כיעד תיירותי. התוכנית הינה פרי של שיתוף עם משרד התיירות.

לפרטים נוספים באתר התערוכה